Com saveu la Festa d'Agermanats 2008 esta agafant forma gràcies a les reunions setmanals que fem tots els membres del Comité Organitzador. Ja savem la data exacta de la Festa, disabte 4 d'octubre, el programa de festes esta quasi perfilat, els beneficis anirán aquest any destinats a l'Associació del Càncer, les xarangues ja estan contractades, l'orquesta Titanic tambè...
I ara vosaltres es preguntareu que falta?????
Pues falten moltes coses. Per exemple tenim empreses que ja han entrat en el patrocini de la festa i altres que han entrat com a colaboradors al cartell.
Si conegueu algú que vol ajudar a portar endavant aquesta gran festa i al mateix temps es fa propaganda a la seua empresa o xicotet comerç i damnunt posa el seu granet d'arena per ajudar als malalts de càncer, teniu dos opcions la primera posar-se en contacte amb la persona encarregada d'Agermanats en la vostra comisió i que ella vos informe o la segona opció entrar al blog d'Agermanats i a seua la dreta teniu el dibuix d'un sobre on pulseu i ens podeu preguntar el que siga al nostre correu. Ja sabeu si vos agrada la Festa Fallera podeu AJUDAR!!!!
Altra cosa que falta es l'explotació i dinamització del nostre blog, a partir d'ara anem a posar-nos les piles, vos demanem que entreu i vos mantindrem informats de les ultimes noticíes relacionades en la Festa. Sense anar més lluny hui hem penjat l'article d'Agermants que ha eixit en l'última edició de Falles tot l'any. Hem creat un foro on pots entrar, comentar i donar-nos idees per millorar. Hem creat una secció on anirem penjant articles de fallers de diferents comisions on contaran les seues vivències en Agermanats 2007, si tú vols pots escriure tambè un article sobre això i enviar-lo al nostre correu.
Per ultim i no per això menys important, altra cosa que faltava i aquest any hem agafat en temps es el tema del tickets. A la reunió d'ahir es repartirem a cada representant de cada comisió els tickets. Es dir si vols vindre a la festa els tickets ja estan en venta només tens que demanar-los al representant de la teua comisió i la data limit per adquirir-los es el 26 de setembre. El seu preu es de 16 euros,
A QUE ESPERES A COMPRAR-LOS?????????
I ara vosaltres es preguntareu que falta?????
Pues falten moltes coses. Per exemple tenim empreses que ja han entrat en el patrocini de la festa i altres que han entrat com a colaboradors al cartell.
Si conegueu algú que vol ajudar a portar endavant aquesta gran festa i al mateix temps es fa propaganda a la seua empresa o xicotet comerç i damnunt posa el seu granet d'arena per ajudar als malalts de càncer, teniu dos opcions la primera posar-se en contacte amb la persona encarregada d'Agermanats en la vostra comisió i que ella vos informe o la segona opció entrar al blog d'Agermanats i a seua la dreta teniu el dibuix d'un sobre on pulseu i ens podeu preguntar el que siga al nostre correu. Ja sabeu si vos agrada la Festa Fallera podeu AJUDAR!!!!
Altra cosa que falta es l'explotació i dinamització del nostre blog, a partir d'ara anem a posar-nos les piles, vos demanem que entreu i vos mantindrem informats de les ultimes noticíes relacionades en la Festa. Sense anar més lluny hui hem penjat l'article d'Agermants que ha eixit en l'última edició de Falles tot l'any. Hem creat un foro on pots entrar, comentar i donar-nos idees per millorar. Hem creat una secció on anirem penjant articles de fallers de diferents comisions on contaran les seues vivències en Agermanats 2007, si tú vols pots escriure tambè un article sobre això i enviar-lo al nostre correu.
Per ultim i no per això menys important, altra cosa que faltava i aquest any hem agafat en temps es el tema del tickets. A la reunió d'ahir es repartirem a cada representant de cada comisió els tickets. Es dir si vols vindre a la festa els tickets ja estan en venta només tens que demanar-los al representant de la teua comisió i la data limit per adquirir-los es el 26 de setembre. El seu preu es de 16 euros,
A QUE ESPERES A COMPRAR-LOS?????????
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada