divendres, 28 de novembre del 2008

LA FALLA ARRASA EN ELS XOCS DE TAULA

La falla Via del Materal comença arrasant en el parxis,les bermejes pleno 7 d 7 i els xicons 6 de 7. El dilluns se torna a jugar en el cau de l'Ajuntament es feran 2 grups de 4 parelles i els dos primers de cada grup jugaran la final i els 2 de cada grup jugaran 3 ó 4.
RESULTATS
VORETE I JUANJO
8 MATERAL-AJUNTAMENT 6
8 MATERAL- PORTAL 4
8 MATERAL- CERVANTES 7
8 MATERAL- MERCAT 3
8 MATERAL- SOL I TARONGERS 5
6 MATERAL- SUCRO 8
8 MATERAL- P. VELL 6
BERMEJES
8 MATERAL- AJUNTAMENT 3
8 MATERAL- PORTAL 7
8 MATERAL- CERVANTES 0
8 MATERAL- MERCAT 3
8 MATERAL- SOL I TARONG. 7
8 MATERAL- SUCRO 5
8 MATERAL- P.VELL 7

EN EL TRUC UN 50% NOMES hAN PASAT EL PIPIOL I BUCKS.ES FARA EL MATEIX PROCEDIMENT QUE EN EL PARXIS.
1 MATERAL- ANJUNTAMENT 2
2 MATERAL- PORTAL 0
2 MATERAL-CERVANTES 0
0 MATERAL- MERCT 2
2 MATERAL- SUCRO 1
2 MATERAL- P. VELL 0
2 MATERAL- SOL I TARONG. 0


Gracies per enviar el resultats.
Enviat per Vorete

Hui que es?? Si, DIVENDRESSSS i reunio de falla,animar a la gent per a que vinga que dema tenim un dia divertit amb desperta, pasacarrer a les 12.00 h (ni ha anar amb bluso i xaqueta que fa nmolt de fred), dinar al cau... en fi, un dia divertit i señalat ja que celebrem el

25 ANIVERSARI A LO GRANDE

Vos esperem a tots a la reunio per poder quedar per a dema.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo ja ho tinc casi tot a punt per a dema, nomes falta que el meu xiquet es millore per a que puga ixir al seu primer pasacarrer. QUE GUAY.

CLARETA ha dit...

Jo tb eu tinc casi tottttt!!!!
Encara me falta planxarme el bluso i buscar els guantetssss!!