dijous, 23 de juliol del 2009

Hola a tots!!!

Sols volia dir-vos que no estic de vacançes pero que no tinc casi temps per poder ficar al blog noticies, entre despedides, bodes , marato, agafar un poc de color a la platja .... ..... no tinc temps a fer tantes coses.

El que vuic dir en aço es que jo ja tornare a Setembre, pero els meus companyers invisibles del bloc ( m'ahn abandonat j a fa un temps) de segur que vos conten alguna coseta, al menys felicitaran a la gent o vos contaran com va la calor, perque lo que es hui, en fa molta.

Recordar als falleros que tots els divendres estem fent la reunio de 1/2 marato, que ni ha que vindre a ajudar , que tenim que dur publicitats per al cartell, i que la 1/2 marato te molta feïna i si som mes millor.

Si algu vol colaborar al cartell que es fique amb contacte amb el presi o que ens envie un e-mail, i el mes aviat possible contactarem amb ell.

Be, crec que ja vos he "taladrat" prou i vaig a seguir.

BON ESTIU A TOTS !!!

PD_ Crec que la proxima reunio es el dia 31 de juliol, pero no heu tinc clar, la memòria me falla un poc.

PD_ A setembre seguira el joc dels pareguts, aixi tinc temps per pensar el proxim paregut.