dijous, 22 de gener del 2009

MOLT MALHUMORADA

En els numeros de loteria de nadal com tots sabeu hi ha falles que posen sorteig de cistelles nadalenques...., pues bé, normalment es fa el sorteig amb la coincidència de les quatre ultimes xifres del numere de l'onze del dia 22 de desembre i va ixir el numeret 09629 jo tenia el 05629 de la falla verge de sales i com era d'esperar no m'havia ixit la cistella pero be, penses l'any que be mes, quina va ser la meua sorpresa quan la persona que hem va vendre el numero vingue a dirme que com no havia aparegut el premiat li havien dit que havien pasat el premit al 00629 i com tampoc trobaren l'afortunat el premi anava per al 05629, que era jo clar. Pero clar despres de l'alegria de saber que m'havia tocat, ja que mai ma eixit res, venia la decepcio quan despres de estar uns dies esperant la citada cistella me diu que no, que la cistella li l'han entregada al 00629 que ja ha aparegut, i com de normal m'he quedat sense cistella. Jo no se de qui es la culpa ahi i trobe molt normal que li donen la cistella al premiat, pero trobe molt mal que maregen la perdiu i fagen pensar a l'altra persona que li ha tocat. Nomes volia fer-ho saber i quedar-me tranquila de contar-ho, ara esperarem a l'any que be per tornar a probar sort. Encara que jo no crec que torne a comprar numeros d'esta falla.

2 comentaris:

CLARETA ha dit...

UNA VEGADA QUE TE IX ALGO..NA DE NA. MOLT MA FET PER PART DE LA FALLA. PERQUE EL PREMI ERA PER A TU, TINDRIEN QUE HAVER BUSCAT ALGUNA SOLUCIO.

Anònim ha dit...

TENS TOTA LA RAO