dilluns, 11 de maig del 2009

BASQUET FEMENI



Recordeu aquells moments, on Noelia es va lesionar jugant a futbet, jo jugava de portera perque no tinc ni idea de jugar a futbet..... pues ara aplegat el moment de recordar i preparar-nos per a jugar a baloncesto.


Aquest any si ens hem apunta't a la jornada de baloncesto femeni que tindra lloc al Poliesportiu del Perello els dies 23 i 30 de Maig i esta organitzada per la Junta Local Fallera de Sueca.


Recordeu quan jugui el primer any en Dolores, Eli , Yolanda, Vane i Juani i que jugavem al Estadi Municipal, on si et caus et deixes els genolls a terra, que be ens heu pasavem; i quan jugarem en el Pavello Cobert que casi ens clasificarem per a semifinals i Vane es va caure un "ostion" ella soles (segons la burladeta entropesa amb la linea divisoria del camp)
.
En tot aço vuic fer reflexionar a totes les xiques, aneu preparant les samarretes (les tenim les ultimes xiques que jugarem la ultima vegada) i les esportives, escalfant els motors un poc , que anem a per totes.
.
No valen excuses de que jo no se jugar, jo no puc..la intencio es participar i pasarseu d'allo mes be. (Que ganes tenia de tornar a jugar a bàsquet)
PD. Ja quedarem un dia per entrenar un poc al meu sequer.

3 comentaris:

CLARETA ha dit...

JE TANIA, CON QUE NO POTS ANAR A JUGAR A BASQUET? NO VALEN LES EXCUSES .. TU LO QUE NO VOLS ES JUGAR !!!!! MOL MAL ... !!!!
ALE A ENTRENAR !!!!!!!!

TANIA ha dit...

QUE CAPULLA QUE ERES.

TINC DINAR PERO JO CONFIE EN VOSATROS PER A PODER JUGAR I FER RISA EL DIA 30.

CLARETA ha dit...

JO HUI VAIG A CORRE UN POC, AUNQUE SIGA LA VOLTA A LA MANZANA. PQ NO AGUANTARE MES .
TANIA COBARDE, EXCUSES PA NO JUGAR !!!