dimarts, 23 de març del 2010

1ª REUNIO EL PROXIM DIVENDRES DIA 26

En aquesta reunio es tractaran tots els temes de els falles del 2010, tant bones com dolentes, i despres és realitzarà l' elecció del president/ta , per al proxim exercici faller.

Sols recordar que per poder estar en l' eleccio per a la presidència hi ha que haver pagat avanç els 20€ de quota per a ser faller del exercici 2010/2011.

De no ser així, sols podran estar presents en la reuniò de les falles 2010 i després tindran que abandonar el cau. Aquests punt fou votat i aprobat en acta durant l'exercici faller del 2010 per entrar en vigor durant l'exercici 2010/2011.

MOLTES GRACIES A TOTS I FINS EL DIVENDRES.

7 comentaris:

Unknown ha dit...

Bona vesprà, ja estic registrat legalment, sols espere que mai més se me calle la veu. Gràcies.

Unknown ha dit...

Jo també estic registrà.

noelia ha dit...

ya estic registrà yo tambe

ELISA ha dit...

yo tambe m´he registrat

noelia ha dit...

qui es lauela?

ELISA ha dit...

lauela es el meu hotmail, es que la primera vegada que me vaig registrar en el google me va eixir mal, ya meu he arreglat

noelia ha dit...

a valee :)