dijous, 18 de desembre del 2008

JA ESTEM EN NADAL

Ja esteu apunt per tot el que porta estes feches? Jo crec que no, aquest any per a mi es un any molt especial ja que es el primer per al meu xiquet i estic nerviosa i tot, ell encara no s'entera de res pero jo crec que els iaios i el papis anem a celebrar-ho amb una ilusio diferent.

Per mi m'agraden molt estes festes ja que podem estar tota la familia que durant el any es molt dificil d'enjuntar, arriba el pare noel amb regalets, els reis, l'amic invisible....

Jo sempre espere que el pare noel hem porte algun regalet que altre encara que enguany he sigut molt bona crec que tots aniran dirigits per al mes menut de la casa i de segur que me fan mes ilusio a mi que a d'ell.

Estos dies hem anat de compres i passetjant amb ell per els centres comercials veus com li encanten les llums, els colors i tot el que envolta estes festes, va en el seu carret xillant i mirant-to tot alusinat, ixes xicotetes coses per a mi ja son gratificants i pense que ja esta disfrutant els seus primers nadals.


Desde estes pagines aprofite per desijar-vos a tots i totes que passeu bones festes en familia ja que per a mi seran unes de les mes especials.


P.D. Encara que es xicotet jo ja estic ensenyant-li a cantar nadales.

2 comentaris:

CLARETA ha dit...

HOOHHOOOO. QUE WAPO ESTA XAVI.
QUE INSPIRA ESTAS TANIETA, AIXINA M'AGRADA.
ALE, A DISFRUTAR DE LES FESTES!!!!

CLARETA ha dit...

PERT CER, EIXA FOTOS NO ME LA APSARES L'ATRE DIA??