dilluns, 25 de febrer del 2008

ALBAES










Ja que ningú es fa l'ànim d'escriure perque estaràn convalesients del cap de setmana o faré jo.
Per comensar, el passat divendres sobre les 20:00 hores ens veguerem tots els fallers al cau per celebrar com es tradicional a la nostra comisió la nit d'albaes als fallers d'honor.
Aquest any per primera vegada, ens desplasarem a Fortaleny, allí comensà la primera albà al bar Bon Estar, ja que el nostre amic el pipil e irene estigueren preparant pizzes i bocadillets tota la vesprada per poder donar-los una sorpresa a la tia i mare de Irene.
Continuarem la visita per Fortaleny al Forn de Blanca i després ens desplasarem a Sueca al Bar Carbonero. I com no, anarem a cantar-li a Cristian (el fill del Bucks), allí poguerem disfrutar d'una bona taula junt a un kattering en la terrasa...després passarem a ca la Soniu, la Peanya...
Tot anava transcurrint dins de la normalitat, pero quant ens dirigiem cap a casa Hilario a fer la pròxima albà ens donarem conter que algo passava ja que on anavem realment era a casa la Baby (novia del meu gran amic el Vàzquez). En arrimar-se ella a la cotxera, va vore com de sobte es va obrir i dins va trobar a tota la family, la qualhavia montat una taula (per coninuar la comilona). Ella es pensava que anaven a cantar-li als seus pares...
I ara atenció a aquestes línies que vaig a escriure, ja que son més dignes de una película de amor que de la realiat...El versaor i el cantaor li dedicaren a la Baby una albà en la que feien referència al gran moment de felicitat que està passant i seguidament li digueren que Carles (el Vàzquez) tenia una cosa que dir-li.
ATENCIÓ!!El Vàzquez s'agenollà davant d'uns 60 fallers que seriem, li agafà la mà a la Baby, tragué un anell de la nada i li demanà matrimoni.
Com no, la resposta ja la sabem tots..., va ser molt emocionant, ja que hi hagueren personesque soltaren alguna llagrimeta ( per cert!! el Vàzquez diu que dimarts i dijous dona clases de romanticisme de 21:00 h a 22:00h).
A continuació ens dirigirem cap a casa Vicent i Dolores per cantar-li l'albà als bessons. En el mateix carrer anarem a casa Pere (director del sainet), que per sert vaig fumar un poc...je,je,je.
Arrivà l'hora d'anar a casa el president on cantarem un albà als seus cosinets i a la germana. Allí poguerem degustar els típics pinxos de fruta (frutas Hilario), xocolate calentet i ensaimaetes ( prou encertat per a l'hora que era).
I els més valents, anaren a casa Anicet on feren la penúltima albà.
De la última, no tinc paraules per a descriure-la...

NOTA.-Donar les gràcies a totes les cases on varem anar, ja que el menjar estava molt bò i ens tractaren molt bé.

En el pròxim escrit parlarem sobre les paelles i la nit de fallers d'honor.

-EL XAMUS


17 comentaris:

Anònim ha dit...

XAMUS, moltes gracies per les teves paraules sobre les albaes, pero dirte que en el tema de les albaes pots opinar , en les paelles del sindicat tambe pero sobre la nit dels fallers d'honor , crec que no tens potestat per poder escriure res aquest tema ESTAS MORT UELAAAA;COM ES NOTA QUE JUGES EN ELS VETERANOS, percerts que en la mateixa nit hi ha via gent dels veteranos mes veteranos que tu i amantarem molt mes que tu.

VAIG QUE LLEGIR JO EL TEU TROS DE DISCURS:


EL BASKES

P.D. A LES 11:00h CAP A CASA

Anònim ha dit...

Molt bon article xamus!!

Donar la enhorabona a Carles i la Baby ( Carles eres autèntic!!)

Per sert!
Des d'así voldria felicitar a una fallereta 100% que colabora en tots aquells actes que pot (teatre,playbacks...), a més de ser una de les dos tresoreres de la falla. MOLTES FELICITATS NOE, PER AQUEST QUART DE SEGLE!!
Espere que pases un gran dia...

rocio ha dit...

Com molen els vostres fallers d'honor, anue a les seues cases, els canteu albades i vos paren taula. No coneixia esta festa vostra, esta de luxe. I ja el Baskes demanar-li matrimoni a la novia en aquest acte ja es fora dels limits. Enhorabona¡¡

Anònim ha dit...

Hola Rocio!!
Gràcies per colaborar al blog.
La veritat es que es un dia diferent i es la única falla que o fà.
Paula (Tramuntana)

CLARETA ha dit...

Enharobona als dos, va ser molt bonic, jo me qedi flipa, no mespeava mai esta faseta de carles.
A mi man dit q a les bodes de plata me toca,jejejejeje

CLARETA ha dit...

PER CERT, XAMUS ESTAS MAJOR, NO APLEGARES NI A PRESENTAR ELS FALLERS D'HONOR. ALE CARLES VES FEBT EL ARTICELE Q JO ESTIC SATURA.

Anònim ha dit...

Clara aixó no es tracta d'estar major o no, si no haguera estat malalt altre gallo havera cantat.

CLARETA ha dit...

XAMUS LA EDAD NO PERDONA, IGAUL QUE AL TEU AMIC MANOLO. JEJEJEJE

LA_BABY ha dit...

per fi me he animat a escriure pero no ho he pogut resistir ja que esteu parlant de mi, jejeje, pues si xiquets no sabeu la sorpresa que men vaig emportar, que les mans em tremolaven ficantme el anell, que per cert es precios, pero que guay val la pena pasar eixos nervits si la recompensa es que el meu promes es el Baskes.

moltes gracies a tots per la sorpresa pq jo no tenia ni idea de res i menos de la peticio de ma.

rocio ha dit...

Hola Paula¡¡
Gracies a vosaltres.
Sempre que puc vos faig una visiteta. El materal teniu una visio diferent i interesant.

Anònim ha dit...

HOLA A TOTS, DONAR EN PRIMER LLOC L'ENHORABONA A LA PARELLA DE "JOVENS" QUE HAN DECIDIT DONAR EL GRAN PAS. I EN SEGON LLOC.....ON ESTA "VAL EN LA WEB?"SOLS ERA PER RECORDAR AQUELL GRAN MOMENT. ALE, UN BESET DESDE LES TERRES DE SANCHO PANZA.

IRENE

LA_BABY ha dit...

Gracies Irene sobre tot per lo de "jove". Jo tambe volia dirli al Xamusca que me va dir que publicaria els estatuts i no ho ha fet, va tio animat i fes-ho, jo segur que no em burlare, jeje.

Anònim ha dit...

BABY ELS ESTATUTS SERAN PUBLICATS EN EL SEU MOMENT, SI VOSALTRES SOU JOVENS JO ESTIC EN LA FLOR DE LA VIDA.
IRENE LA FOTO DEL VAL NO ES POT PENJAR EN EL BLOGG, FERIRIA LA SENSIBILITAT DELS ESPECTADORS.

Anònim ha dit...

DESPRÉS DE LLEGIR VARIES VEGADES ALGUNES REFERÈNCIES A UNS ESTATUTS...DIR QUE RECORDE QUE AQUESTOS (ELS QUE ESTÁ PARLANT EL XAMUSCA) ES VAN FER PER AL DISSABTE A L'ESMORÇAR. AFEGIR, QUE LES LLEIS ESTAN PER A PASARSE-LES PER EL....FORRO,OK? AIXI QUE SI EL XAMUS FA ESTATUTS, BOB@ DE QUI LI VAJA CAS, JA QUE, QUI LI FA CAS A ÉSTE?JEJEJEJE. ALE, A PASAR-HO BE.

irene

LA_BABY ha dit...

jo pensaba que els estatuts del disabte de mati de l'esmorzar els havia fet el Nas pero be esta saberho Xam, no pasa res pq com diu Irene mos he ho pasem pel forro totes i es que no imposeu autoritar sou masa molls.

pd: aprofite per a saludarvos a tots

Anònim ha dit...

Irene, te recorde que el teu novi el Pipiol es fundaor dels estatuts de l'esmorsar...
Per altra banda, molls no som perque estàn fets de fa molts anys i per ara no haveu vingut a cap...¿¿¿M'enganye???
Així que vosaltres al cafenet i deixeu els esmorsars per als homens...

Anònim ha dit...

JEJEJEJEJE, AIXO ES UNA TONTERIA XAMUSCA, A MÉS, NO HE ANAT A CAP PQ JO NO SOC DE MATINAR ELS DISSABTES QUE SI NO...ANIRÍA DE TOTES FORMES(TU HO SAPS).PER CERT, INTENTA NO MOSTRAR EIXA CARA MASCLISTA QUE MOSTRES DE VEGADES, QUE AMB L'ALTRA ESTAS MÉS GUAPET.JAJA. ALE UN BESET A TOTS

IRENE