dimarts, 5 de febrer del 2008

UN BUEN MOSSO

YA ESTEM XIQUETS, EL DIUMENGE YE ESTA AI.


El dimarts vaig anar al casal cap a les 22:00h com de costum desde fa un temps cap açi, per que avia quedat en la gent del teatre per asagar, i vaig pensar, encara que no es molt frecuent per la meva part vaig a fer 4 fotos del teatre perque la gent que no ve, sapiga el que es o que seu imagine.


Desde el meu punt de vista , avisar a la gent per que el diumengue 10, a les 20:ooh al Centre Bernat i Baldovi, es va a representar una de les obra de Escalente, de les mes divertides, que el del grup de teatre de la Falla Via del Materal fique en escena.

Bo sols me quede desitjar molta MERDA, per a tots el actors i director de l'obra.







4 comentaris:

Anònim ha dit...

Vuic fer un cridament en el següent escrit a la gent materalera i simpatitçant de la nostra comissió,a participar un poc més en este blog, ja que el nostre company i gran amic carles vazquez a dedicat i segueix dedicant hores mortes en confeccionar esta página. (cuant en fique, se quedar + be que l'ostia)
Aprofite per fer un AGRAIMENT a tots el membres del teatre (incluint el sº director pere marco), per la seua dedicasio i entrega, i desitjarlos molta merda per al diumenge.
Nota: aneu fent lloc en les vitrines.
UN SALUDO A TOTS.(SOC POC PILOTA)

Amic fep ha dit...

Pero si no actualitza!!!!!!!

Ha ficat ara lo del teatre i au!!!!

Hi ha que canviar al Vazquez!!!!!

Molta merda a la gent del teatre (es diu aixo no?)

Anònim ha dit...

Vuic donar les gràcies al meu mestre contable el amic Fep (el Plato), per ser d'ell l'única resposta que e rebut.
El Monin i jo volem resaltar una frase que a fet típica el Plato..."la contabilitat es la imatge fiel de la empresa".
Respecte tirar al Vàzquez a la puta calle pq no actualitza la pàgina tens tota la raó -estic en ello-(vaig a vore si li arrebate el poder cyberfaller)
NOTA.
No te'n vages en el Plato de despedida....

Amic fep ha dit...

Si els fills de p... volaren, en Sueca no hi voriem els nuvols!!!!

Estas filant molt prim, xamusca!!!!