dilluns, 11 de febrer del 2008

EL SAINET

Hola, don dia a tots, sense dubtes sol dir que el que va pasar ahir al Centre Bernat i Baldovi, va ser de Mestres. Desde el meu punt de vista con actor d'aquesta obra i de totes les anteriors fins ara representades per la falla, aquesta a segut sense duptes una de les millors obres que em reprersentat, en cuant al humor se dija.

Donar la felicitacio a tots els actors, a Pere, als que muntaren, als que desmuntaren, a les perruqueres i maquilladores i als decoradors i con NO, a tots els que anaren a vorens. a tots ells MOLTES GRACIES.

P.D.-Despres de tots els agraimentes, els actors i una poca gent mes anarem de sopar per celebrar L'EXIT , de l'obra, ahir mateix ja van surtitr ides per el any vinennt, aixi que aneu preparantse per que l'any que ve sera mortal.

8 comentaris:

CLARETA ha dit...

NO OBLIDEU QUE HUI A TELE SUECA EMITEIX EL SAINET UN BUEN MOSSO, INTEREPRETAT PELS ACTORS/ACTRIUS DE LA FALLA VIA DEL MATERAL.
NO SE'L PERGAU.

Anònim ha dit...

Vuic d'onar l'enorabona a tots el membres del teatre per el ratet tan bo que es feren pasar i en espeçial a estos 5 actors consagrats ja en este mon (VAZQUEZ,ANICET,GATO,NOELIA ALVAREZ I NOELIA LA DEL VAL) i com no RESALTAR la figura de l'unic novato que debutava este any entre els 6 actors que representaren "un buen mosso",ell es molt amic del home festa, no te ni puta idea de jugar al truc,gemelo,poker,futbet, pero per fi en trobat la seua vocacio, eixe a nascut per ser actor, EMILIO ERES UN CRAK,VUIC QUE ESTES FALLES ENS FAGES EL CAVALL. OJO QUE ALMODOVAR BE A PER TU,

Anònim ha dit...

VUIC QUE EN PERDONEU PER EL ERROR QUE HE TINGUT EN L'ALTRE COMENTARI, NO EREN 5 ACTORS CONSAGRATS SINO EREN MES BE 6 PERQUE M'HA DEIXAT A CELIA VAZQUEZ. TENIU QUE RECONEIXER QUE ME DONAT COMPTER DESEGUIDA, RECTIFICAR ES DE SAVIOS.

Amic fep ha dit...

Que passa Xamusca? Que li pegares al drink ahir, o que? jajajajajaja

Anònim ha dit...

ERES UN TRAIDOR NO TE VAIG VORE EN EL CINE LIDO ESTA NO TE LA PERDONE, APARTIR DE AVUI JA NO ERES EL PADRI DEL MEU FILL O FILLA DESERTOR.

PERCERT QUE COLOLONS FERES???

XAMUSCA SI HEU VEUS EN LA TELE NO ES EL MATEIX
EL baskes

CLARETA ha dit...

TENS RAO, EN LA TELE NO ES VEU IGUAL I NO MOLA TANT. MIRA QUE MEU PASI BE EN EL SAINET. JAJAJAJA.
XAMUSCA ESTAS TORRAO!!

Anònim ha dit...

Contestanli al amic fep estas filant molt prim,tinc fotos comprometedores teues en la despedida del cabut, a no que no vingueres, perdona. Contestanli al vazquez, tu saps massa que el que ha ferit el meus sentiments eres tu, capullo, jo no soc un padri segundon, preguntaliu al plato a vore si vol ser.Contestanli a clara ja eu se que no es el mateix, te vaig a dir mes tampoc es el mateix estar d'espectaor que estar entre els actors. Un saludo als tres. Au carregat jejejejeje

CLARETA ha dit...

XAMUS, JA EU SAPS, L'ANY Q BE RETORNA A LA TEVA FASE DE LA VIDA, ON FORES ACTOR DE LA FALLA.