dilluns, 18 de febrer del 2008











Aquest fin de semana a segut prou mogudet. Dissabte els nostres oficals,peonets,peonets amb la casalla en ma,pintors i pintorets estaven al cau acabant la cuina per a falles.
Com no de vesprada tornaren al casal a rematar la feina, acudint mes gent a ajudar.
De nit ens anarem a les presentacions de les falles del Perello i Mareny de Barraquetes (je cunyao q wapo anaves amb el trage nou) i despres visitarem la falla Xuquer i la falla Avda España ons eu pasarem de luxe.
Alli vaig coneixer al "amic fep" que comenta a la web i es burla un poc del Xamusca i del futbet.
Per rematar el fin de setmana, el diumenge anarem al cau a pegar una gran netejadeta (mira que li feia falta); i, per finalitzar, va tindre lloc la CRIDA a la plaça de l'Ajuntament, pero de lo cansada que estava ja no vaig aplegar. Ja vos contara alguna cosa la gent que ana.

8 comentaris:

Amic fep ha dit...

Clareta, jo crec que estos en la foto queden molt be, saben posar, ara, fer feina, i damunt en la casalla en la ma..., pues no ho vec...

Un altra cosa, jo no me burle del xamusca, sols intente que veja la realitat, que viu en un mon de fantasia... jejejejejejejeje

Anònim ha dit...

sempre es fan les fotos els mateixos.Com es nota que son tots els del clan del president (i no saben ni vestir-se)

Anònim ha dit...

Cuanta rao tens sr. cavall, soc soberana per el nom no hem coneixereu pero diguent que soc germana del cavall d'emili sabreu qui soc, i tat celunoide.
El meu germà va ben encaminat en el comentari anterior, sempre eixen en les fotos els mateixos, que son els que venen sols per a la foto i despres sen van, i aixo queda tot dit.

Amic fep ha dit...

Ui, ui, ui... el cavall i la soberana venen forts...

Que conste que no tinc res en contra dels xics que apareixen a les fotos, al contrari, hi han que son bons amics meus.

El meu comentari, el primer, no va en la mateixa linea que els següents, era per fer-los la conya... aixi que...

Ara, lo del xamusca, si que es veritat, pareix "Alicia", en el seu pais de les maravelles... jejejejejejeje

Anònim ha dit...

Ja no he pogut aguantar mes sense contestar al amic Fep...
Q collons feies en els fallers d'honor de l'avinguda d'espanya??
XAQUETERO!!!
Fas igual que en el futbol, que en el fondo eres del madrid!!
Mes val estar en el pais de Alicia que en el país de Heidi (en doble sentit).

nota: per así en la web hi ha algún punxa...

Anònim ha dit...

cuidadin cuadadin

Anònim ha dit...

SOC EL FABAT i abore si soberana i el cavall d'emili se callen la puta boca

Anònim ha dit...

Els que ixim en la foto en la casalla no venim pert la foto, sino per bufarme que al fi i la cap paguem tots el mateix,ademes segur estic que si el deixaren o pensares tant en el que diran tu estaries en la foto, jo no tinc culpa de que tu vaxes de "pin pin" i jo n puga anar de bufat
SOM TOTS IGUALS!VIU I DEIXA VIURE...RES MES EL GORDO