dijous, 14 de febrer del 2008

XICOTET INCONVENIENT EN EL PARTIT DELS VETERANS

Ahir dijous hem cridà el conserje de l'estadi, després de comentar en aquest blog, l'hora i el lloc del partit contra els veterans i hem digué que no se pot xafar el camp de futbol del antoni puchades en 15 dies, ja que van a pintar la pista d'atletisme i homologar-la per als campionats.
Es per aço que estic buscant un camp alternatiu, se està barallant entre el camp de polinya i el del perello, vaig parlar per jugar en el camp de l'infantil, pero res de res no, queda ni un minut lliure.
QUANT S'APIGA QUALSEVOL COSA HO PENJARE AL BLOG, DE MOMENT L'HORA I EL DIA SI SE TROBA CAMP SERÀ EL MATEIX, DIJOUS 21 DE FEBRER A LES 20.00 HORES.

-Respecte a morell i al plato esteu convidats al sopar, pero acepteu la realitat vosaltres no esteu per a calçarse unes botes de futbol, graneres de collons.

-EL XAMUS.

13 comentaris:

Amic fep ha dit...

Xamascu, fliparies en el que soc capas de fer en un camp de futbol!!!!!!!

jajajajajajajajajajajajajajaja

San-vala ha dit...

Bon dia gent de la Materal,

Jo tambè vull jugar, put apuntar-me per un dia a la Materal, jugar i anar de sopar?????

Si vols Xamusca jo jugue en la Materal que sóc més jove que tú i tú en els veterans, UELA MÉS QUE UELA!!!!!

Amic fep ha dit...

lo de uela, anira pel Xamusca, no?

San-vala ha dit...

Tú en un camp de fútbol fep l'únic que eres capaç de fer hui en dia es tallar el cesped...

Teu diu el KILLER DE L'AREA, jejejejejeje

Amic fep ha dit...

Perdona amic, pero... recordes el dia que en convidares a jugar a futbet?

Classe magistral, et vaig deixar a l'altura del betum, tu, monjeta del area...

Per cert, tu no arrives ni a tallar el cesped...

CLARETA ha dit...

HOLA!! JO PUC ANAR AL SOPAR?ES QUE COM ELS XICS TENIU ELS VOSTRES ESTATUTS.... JAJAJAJA

Anònim ha dit...

Anem a vore san-vala el futbol es aixo que es juga en el peu, al que juges tu es diu basket.
Respecte al amic fep recordar-li que dimarts i dijous de 20.00-21.00done classes particulars de futbol, cridan per telefon que el fan falta i no digues mes tonteries (classe magistral) i l'auela del meu amic es mes ràpida que ell.
Clareta ja saps massa el que diuen els estatuts.

Amic fep ha dit...

A vore Xamusca, per poder donar classes, es dir, per poder ser mestre, tens avans, que haver sigut alumne, i despres alumne avansat... Tu, en tema de futbol i de futbet (si eixes dos coses que es juguen en un balo, pegant-li patades e intentant que entre en una cosa que es diu porteria...) sols eres un prototipo d'alumne, o sea, no apleges ni a alumne... vamos, una piltrafilla!!!!
Aixina com vols donar classes? Bocas!!!!!!!!

San-vala ha dit...

Xamús tambè se jugar a ixe cosa que es diu fútbol, estic un poc cremat però més útil que l'amic fep segur que sóc. Ixe es una uela.

Si necesite un Killer d'Area ací en teniu però si pot ser la portería que siga de tamany "arco iris", jejejejeje

CLARETA ha dit...

EI XAMUS , VAIG A PASAR OLIMPICAMENT DELS ESTATUS!!!!!JAJAJAJAJAJA

Anònim ha dit...

Xamus dislos al San vala i al plato ki t'ensenyat tot el que saps...jo pase de jugar se admitir quan esta un acavat jo lo que vullc es el soparet d despres que ahi encara estic en forma jajajaja

Anònim ha dit...

xamusca no saps ni mocarte

Anònim ha dit...

molt de partit pero encara no se sap on es jugará.A l´hora de ficar-te les medalles si que estás apunt xamusca xaqueta